Mobilblogg

Mina föräldrar tog ifrån mig min iPhone och min data igår. Eller dom har det fortfarande fast jag lyckades sno åt mig min iPhone lite smidigt nu så! Anledningen till varför dom tog den var för att jag inte äter ordentligt. Men det gör jag ju. Bara det att jag kanske inte äter exakt som dom vill att jag ska göra... Så idag stannande mamma hemma från jobbet för att kolla så jag äter som jag ska. Helt jävla otroligt. Blir så trött på allt tjafs om mat. Varför kan jag inte få bestämma själv?! Det är ju min kropp. Iallafall, idag tänker jag inte äta. Jag vägrar. Då får hon väl tvinga i mig maten då, hur hon nu ska göra det...men jag tänker inte äta. Mat är äckligt äckligt äckligt. Precis som jag.
Jag är självisk, egoistisk, lat, har en snevriden syn på hur idealet ska se ut (klassiker, hör det minst en gång om dan), hjälper aldrig till här hemma, sitter jämt vid datan och ruttnar bort, går aldrig ut, tränar aldrig, äter fel, har inget liv, gör inte mina läxor osv osv så beskriver mina föräldrar mig. Awesome! Man känner sig ju liksom så himla värdefull. Så härlig känsla. Men dom har väl rätt såklart...det har dom ju alltid. Jag tänker bara sitta instängd på mitt rum idag och vägra att äta. Det förtjänar jag. Kan lika gärna gå och dö, ingen skulle bry sig iallafall. Det skulle bara betyda att det finns en mindre självisk, egoistisk, lat människa i våran värld. Hur bra?
Sen ska vi gå till läkaren idag också, jättekul! Not. Hatar läkare. Usch.
Ja ni hör ju vilken underbar dag som väntar mig!
Bloggar senare, om jag överlever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0