Be strong and get skinny

Gårdagen var bra. Åt som sagt ingenting. Idag har inte varit lika bra...började morgonen med 100g vit choklad och diverse mackor, popcorn osv...hamnade återigen på knä över toalettstolen. Kul morgon.
Efter att ha äcklats av mig själv i vanlig ordning har jag nu bestämt mig för att endast äta 400 kcal per dag. Varje dag. Helst under så klart (!!) Men absolut max 400 kalorier. Sen ska jag fasta kanske 1-2 dagar i veckan. Och sen ska jag skippa lightläsken helt. Den är ju inte direkt så jättebra med tanke på alla sötningsmedel och skit.
Så ja, det blir mitt nya liv! Låter det bra tycker ni? :)
Btw, om någon har tips på lågkalorimat som man kan äta till frukost, lunch och middag så vore det guld värt!

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv: detsamma!<3

2012-01-04 @ 14:19:05
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Ellen

trappar också ner på min lightläsk, haha!

svar; Alltså egentligen vet jag inte, vissa fastar ju flera dagar. Men tillslut blir det skadligt och man orkar ju ingenting. Jag brukar oftast bara köra på en dags fasta, oftast 2 gånger i månaden iallafall, ibland mer och ibland ingen alls! <3

2012-01-04 @ 16:57:32
URL: http://feelmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0