Därför

Varför vill jag bli smal? Jo, för att jag vet att jag skulle tycka om mig själv så mycket mer då, skulle vara mer självsäker och därför mer utåtriktad! Skulle få mer vänner och bli gladare! Och om jag är glad, påverkas min omgivning av det och dom blir också gladare! Simple as that!
Så alla som säger att man inte blir lyckligare av att vara smal, fuck you säger jag bara för ni vet inte hur jävla fel ni har! :)
weheartit
Nu ska jag strax följa med pappa till mataffären....han ska handla till i kväll så då kan jag lika gärna följa med....och då kan jag köpa mina hörlurar också! :)
Har fortfarande inte ätit något och så ska det förbli tills middan!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0