Varför?

Varför är allt så jävla jobbigt? Varför är hela världen emot mig? Varför kan inte jag vara lika smal som alla andra? Varför var jag tvungen att bli tjock? Varför kan jag inte sluta äta? Varför äter jag? Varför är jag så äcklig och ful? Varför har jag inga vänner som bryr sig? Varför har jag ingen pojkvän? Varför är det ingen som älskar mig? Varför vill ingen ha mig? Varför är jag så himla patetisk som sitter och skriver om hur jävla dåligt jag mår? Varför gör jag inget åt det? Varför?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hela världen är inte emot dig hur mycket det än kan kännas så. Jag såg att du vägde 63 kilo till dina 170 cm, det är en helt superbra vikt ju! Vill be dig tänka om, försök. En viktnedgång är inte värt det. Och du kommer inte må bättre om du går ner till femtio kilo, jag kan lova dig att din kropp bara kommer må sämre och du kommer inte orka någonting. DU är värd bättre, jag hoppas på dig!



Svar:Åh, tack så jättemycket fina du. Vad roligt att du tycker om min blogg. Tack för dina ord, det värmer i hjärtat. Många kramar <3

2011-12-30 @ 12:31:33
URL: http://www.trasigavingar.devote.se
Postat av: Anonym

Dina 63 kilo är perfekt till dina 170cm!

Jag försöker också att gå ner i vikt.

Jag tränar varje dag, jag har kilon som inte borde vara där. Jag försöker att äta allting i normala mängder. Mitt tipps till dig:

Ät en redig frukost med mycket fibrer.

Ät lunch och middag vid fasta tider.

Och ät ingenting 2 timmar innan du ska sova.

Skippa kalorier som Potatis, ris och pasta.

Eller om du väljer att äta efter GI metoden.

Då får du i dig precis det du behöver!

Det finns super bra recept!

Lycka till!

2011-12-30 @ 13:23:09
Postat av: amlikethis

Hela världen är inte emot dom dom är emot ditt tankade kring mat. Känner också den där känslan!:/<3

2011-12-30 @ 16:09:19
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0