Patetiskt

Jag orkar inte att jag sitter och klagar över hur ful, tjock och äcklig jag är när det finns så många som har det tusenmiljarder gånger värre än mig. Vad fan håller jag på med egentligen? Det är dags att ta tag i mitt liv, göra något åt den här skiten. Och jag börjar nu. Det är ju bara jag som kan förändra mig och mitt liv trots allt.
2012 blir mitt år, jag bara vet det. Det här kommer bli ett år fullt med lycka och livsglädje. Jag ska kämpa för det.
Det blir ju vad man gör det till, eller hur? ♥



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är övertygad om att du kommer fixa det, om du bara ger dig fan på det. Kärlek <3



SvaR: Det kommer gå, det lovar jag dig. Försök hitta motivation. Vill du ha nån som ger dig tips, råd och nån som peppar dig så kan du alltid vända dig till mig.



Tack så jättemycket. Detsamma kära du. Kram <3

2011-12-30 @ 21:58:50
URL: http://www.trasigavingar.devote.se
Postat av: amlikethis

Du har rätt. Man måste tänka ut vad man vill med livet för som du säger så blir det vad man gör det till!:)

2011-12-31 @ 01:50:56
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0